Help
FORUMS › General Discussions › Open Forum › Your username on the site
TOPIC: Your_username_on_the_site
Created by: FlirtyInFishnets The original post for this thread was deleted.
1  2  3  Next »
1 to 10 of 24
User Details are only visible to members.
well we are 'all for' fuck buddies..... but I didn't want to appear TOO vulgar ROFLMAO....................

and the 69??? NOPE it isn't for the position.... it is my year of Birth LOL.......... GOTCHA!!!!!!!!

Mount Carmel PA
Username hidden
(114 posts)
User Details are only visible to members.
Yes but you're cat lovers. Do you know what a preponderance of cat lovers are amongst us here? Very, very sexy.

Saint Augustine FL
Username hidden
(12566 posts)
User Details are only visible to members.
:D....it's true that some of the names on this site are pretty interesting........I choose mine because I like to experiment by nature.......

Wallingford PA
Username hidden
(7 posts)
User Details are only visible to members.
While she was away on a trip she asked me to set us up a joint chat account and to create some ads for her to review when she returned. I had no idea what to call us. As I sat with the keyboard in my lap a show we were both very into came onto the TV. It was Farscape, a science fiction show on the SciFi Channel. So I thought… hmmmm…. FarScape …. BODYscape… now add some numbers for the year….

BodyScape02…

Madison WI
Username hidden
(366 posts)
User Details are only visible to members.
Not a bad idea Bifem!

Username hidden
(2914 posts)
User Details are only visible to members.
Hey RK, sounds like you should be playing those numbers in the lotto!

Lancaster PA
Username hidden
(2416 posts)
User Details are only visible to members.
Ours is simple. R...for Randy K... for Kathie couple...because we are PA the state we are from 69...our favorite position...as well as our anniversary date backwards, 69 is the last 2 digits in our phone number, and our address is 1996...all the 69's and 96's...wooo hooooooo

Username hidden
(2914 posts)
User Details are only visible to members.
Wolf, ya got me on that one, lol. All this time I thought it was wolf shaven, instead of wolfs haven, lol.

Mike

Bedford PA
Username hidden
(5527 posts)
User Details are only visible to members.
Doode, I thought your name was pronounced like,

"doooooode" as if a pot head would say it. LOL

Must just be my mental state! LOL

And funny, as soon as poly made the comment of one person, I thought the same thing! And of course, my mind went into a visual, which was even more hysterical!

Lancaster PA
Username hidden
(2416 posts)
User Details are only visible to members.
lmao! Think he meant the funny tan line! Half Poly,half Mrs Phoenix,hmmmmmmm?

"G" will be back momentarily,checking on the "pulled" pork!

Willow Grove PA
Username hidden
(4673 posts)
1  2  3  Next »
1 to 10 of 24
TOPIC: Your username on the site
This site does not contain sexually explicit images as defined in 18 U.S.C. 2256.
Accordingly, neither this site nor the contents contained herein are covered by the record-keeping provisions of 18 USC 2257(a)-(c).
Disclaimer: This website contains adult material. You must be over 18 to enter or 21 where applicable by law.
All Members are over 18 years of age.
Terms of Use | Privacy Policy
 
Copyright © 1998-2016 DashBoardHosting, LLC. All Rights Reserved.