Help
FORUMS › General Discussions › Open Forum › What's for Dinner
TOPIC: What's_for_Dinner
« Prev  1 ...  1124  1125  1126  1127  1128  1129  1130  1131  1132  1133  ... 1545  Next »
11281 to 11290 of 15449
User Details are only visible to members.
Or C3PO ...

Chesapeake VA
Username hidden
(1768 posts)
User Details are only visible to members.
Chicken pot pie

Augusta NJ
Username hidden
(16055 posts)
User Details are only visible to members.
TCT92 YES!!!! but I didn't wanna say that hehehe

Chesapeake VA
Username hidden
(1768 posts)
User Details are only visible to members.
baked cod with garlic crumbs........garden salad and vanilla ice cream with strawberries........fish was fresh off my boat today :)

Rockport MA
Username hidden
(15255 posts)
User Details are only visible to members.
around here we call Cordon Blue "spitting hamsters" because that is what they called at West Point.

I don't make it but my husband also loves "shit on a shingle" he was in the military wayyyyy to long lol! Charely Mike is chocolate milk. I know we use a bunch of others but can't think of them right now.

Louisville KY
Username hidden
(21890 posts)
User Details are only visible to members.
HAHAHA Just, thats funny.. I would have done the same thing if ya said that to me.

Chesapeake VA
Username hidden
(1768 posts)
User Details are only visible to members.
When I was stationed in Louisiana and we would tell everyone that we were having pigeons for supper, people got all grossed out and ask us how we could eat those flying rodents...lol

But once they tried them they were hooked :)

Pequea PA
Username hidden
(1123 posts)
User Details are only visible to members.
Meatloaf with tomato sauce = Train Wreck

Chesapeake VA
Username hidden
(1768 posts)
User Details are only visible to members.
"Yes, I'm making them next week (kids asked for them). We call them pigs in a blanket."

Round here they call em Pigeons.

Pequea PA
Username hidden
(1123 posts)
User Details are only visible to members.
Mario, thats "pigs in a blanket" HAHA

Chesapeake VA
Username hidden
(1768 posts)
« Prev  1 ...  1124  1125  1126  1127  1128  1129  1130  1131  1132  1133  ... 1545  Next »
11281 to 11290 of 15449
TOPIC: What's for Dinner
This site does not contain sexually explicit images as defined in 18 U.S.C. 2256.
Accordingly, neither this site nor the contents contained herein are covered by the record-keeping provisions of 18 USC 2257(a)-(c).
Disclaimer: This website contains adult material. You must be over 18 to enter or 21 where applicable by law.
All Members are over 18 years of age.
Terms of Use | Privacy Policy
 
Copyright © 1998-2016 DashBoardHosting, LLC. All Rights Reserved.