115
WTF : Swingers Discussion 21277610302
Busy Swingers Forum - everything you always wanted to know about swingers.
SwingLifeStyle Swingers Personal Ads. | SwingLifeStyle Swingers Clubs

Busy Swingers Forum

Everything you always wanted to know about swingers.

Create A Free Account

HELP
FORUMSGeneral DiscussionsOpen ForumWTF
TOPIC: WTF
GoTo Page: Less ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... More 
Start   302 to 311 of 3467   End
User Details are only visible to members.
Truthful Tuesday 1: mr va's ability to reference obscure scientific facts and pop culture with equal alacrity increases my admiration for him(makes my panties wet).

Truthful Tuesday 2: I am in dire need of some new pics. I am excited because my favorite photog and I will be meeting soon; this saves me from trying to come up with lame selfies.

Ocean City NJ
Username hidden
(5296 posts)
User Details are only visible to members.
Truthful Tuesday:

I've been doing some thinking as of late, and I've decided that I've been slowly changing over the last year or so in some ways I do not like. I'm thinking about how I'll take some concrete action to change them for the better.

Chesapeake VA
Username hidden
(19803 posts)
User Details are only visible to members.
Hmmm...

BT

An eyebrow, among other things just raised

New Orleans LA
Username hidden
(8568 posts)
User Details are only visible to members.
BLT, glad to hear the glitch is ironed out.

BT, fly a birdie. that week is lookin favorable.

Manville NJ
Username hidden
(2399 posts)
User Details are only visible to members.
Oh TG, BLT! We were all so worried. I recalled my 11 emails.

BT

New Orleans LA
Username hidden
(8568 posts)
User Details are only visible to members.
No expiration.

I'm in NYC just after LD, but its a mid-week one or two nighter. Taking some clients to see Jeeter and my BoSux.

BT

New Orleans LA
Username hidden
(8568 posts)
User Details are only visible to members.
My mailbox issues have been resolved. I have no idea how or why it happened in the first place. So, what did I miss...nothing....SOS....LMAO! WTF. It's good to be live. I do like the IM though.

Vero Beach FL
Username hidden
(3304 posts)
User Details are only visible to members.
rain check!

i plan to be in the DC(ish) area labor day weekend. still a bit of a hike tho.

Manville NJ
Username hidden
(2399 posts)
User Details are only visible to members.
You should join me at the HI Express...Yo'd never make that mistake again.

New Orleans LA
Username hidden
(8568 posts)
User Details are only visible to members.
d'oh! i posted in the wrong thread.

geez.

y'all are on a roll.

Manville NJ
Username hidden
(2399 posts)
GoTo Page: Less ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... More 
Start   302 to 311 of 3467   End
TOPIC: WTF