165
WTF : Swingers Discussion 21277610281
Busy Swingers Forum - everything you always wanted to know about swingers.
SwingLifeStyle Swingers Personal Ads. | SwingLifeStyle Swingers Clubs

Busy Swingers Forum

Everything you always wanted to know about swingers.

Create A Free Account

HELP
FORUMSGeneral DiscussionsOpen ForumWTF
TOPIC: WTF
GoTo Page: Less ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... More 
Start   281 to 290 of 3570   End
User Details are only visible to members.
Where's Spade? Searched my old posts and found a lot from tears past. He was always one of my faves from the good old days. The 'good' being subjective. ;-)


Username hidden
(113 posts)
User Details are only visible to members.
NJNY

Was that about my post?? .....hahaha

Pittsburgh PA
Username hidden
(17344 posts)
User Details are only visible to members.
y'all are funny.

yeah there is also a lot of passive aggressive chit and a lot of walking on eggshells in efforts to try not to peeve the folks who stir chit up.

gawd i miss spade. pot stirrer extraordinaire.

(reposted due to stoopit "smart" device)

Manville NJ
Username hidden
(2830 posts)
User Details are only visible to members.
haha!

Pittsburgh PA
Username hidden
(17344 posts)
User Details are only visible to members.
and nothing in my post had anything to do with Perf's post.

sayin'.

Port Canaveral FL
Username hidden
(5320 posts)
User Details are only visible to members.
@E, it's definitely different in some ways. humor in here isn't what it used to be. so many here now are hung up on whatever "issues" they've had with anyone else over the years that it permeates everything and creates this weird tension.

in other ways, it's the same old stupidity. someone doesn't like you so they look for any and every reason to pounce on anything you post just to try to stir shit up. whatever. i use this place as i always have, for my personal entertainment. it gets a little ridiculous sometimes, but i really enjoy a lot of the regulars, so you take the nonsense with the fun until it isn't fun anymore i suppose.

Port Canaveral FL
Username hidden
(5320 posts)
User Details are only visible to members.
E

That's me mocking Fun Ahoy. I think he's a two-faced douchebag. There are those in here who are fond of him, including a couple of bro-mances.

Pittsburgh PA
Username hidden
(17344 posts)
User Details are only visible to members.
'some dumbass'. Which one? Perfect was right. It's so damn nice in here I don't know who WE'RE mocking and ridiculing. Am I allowed to call people by their screen names? Lol


Username hidden
(113 posts)
User Details are only visible to members.
"posted by somebody who never missed..."

LOL. Prolly some dumbass.

Port Canaveral FL
Username hidden
(5320 posts)
User Details are only visible to members.
Vabeach wrote: I'm going to prostitute myself to rich hot women. Only rich. And hot. When you get a little older, you will narrow it down to just rich

Greencastle PA
Username hidden
(541 posts)
GoTo Page: Less ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... More 
Start   281 to 290 of 3570   End
TOPIC: WTF