115
WTF : Swingers Discussion 21277610181
Busy Swingers Forum - everything you always wanted to know about swingers.
SwingLifeStyle Swingers Personal Ads. | SwingLifeStyle Swingers Clubs

Busy Swingers Forum

Everything you always wanted to know about swingers.

Create A Free Account

HELP
FORUMSGeneral DiscussionsOpen ForumWTF
TOPIC: WTF
GoTo Page: Less ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... More 
Start   181 to 190 of 3478   End
User Details are only visible to members.
A man managed to behead himself in a spectacularly gruesome suicide in the Bronx Monday.

Tomas Rivera, 51, of upstate Port Jervis, tied a chain from his head to a pole, then hit the gas on his 2005 Honda CRV in Hunts Point, cops said. He gunned it at 9:35 a.m., slamming into a parked vehicle on Longfellow Ave. near Randall Ave., police said.

He died at the scene.

[I like the way they added that. I was hoping maybe he was OK]

Chesapeake VA
Username hidden
(19937 posts)
User Details are only visible to members.
I'm not too excited about people pumping the muggles' heads full of ridiculous crap.

Although maybe it's all part of a grand strategy to keep them in the dark...

Chesapeake VA
Username hidden
(19937 posts)
User Details are only visible to members.
It doesn't bother me one bit that some "author" wants to be an authority on the subject of open relationships, or a variety of other topics.

I am always amazed when people ask about swinging protocols, BDSM, poly rules etc...just March to your own fucking beat. This is why we have our regular circle of *FWB.* Who can be an authority on how and whom you fuck if not you?!

Rumson NJ
Username hidden
(16887 posts)
User Details are only visible to members.
Shelly, that's a brilliant idea! I wonder if management would ever consider entertaining another perspective...

Nah, what am I thinking?!

Sheboygan Falls WI
Username hidden
(9116 posts)
User Details are only visible to members.
Just dropped in to say "Hi E", that and I agree with Perf.

Sanford NC
Username hidden
(19452 posts)
User Details are only visible to members.
perf: nuh uh! you are blunt and gods bless ya for it.

and yeah ms sith, "smart" devices are most egregiously mis-named.

Manville NJ
Username hidden
(2507 posts)
User Details are only visible to members.
"In any case, he came across as a pompous, ill-informed, self-important ass, just like the writer you quoted, VA."

I agree with you Mrs. Scandle...I have not read these blogs or articles, but the tone of what excerpts are posted here are not doing their author any favor. If SLS does not already have one....they should seriously consider adding a female blogger to balance out the testosterone overload.

Shelly:)

Memphis TN
Username hidden
(3631 posts)
User Details are only visible to members.
My 'smart' device is an idiot. But I guess tears past works somehow. Lol


Username hidden
(113 posts)
User Details are only visible to members.
Where's Spade? Searched my old posts and found a lot from tears past. He was always one of my faves from the good old days. The 'good' being subjective. ;-)


Username hidden
(113 posts)
User Details are only visible to members.
NJNY

Was that about my post?? .....hahaha

Pittsburgh PA
Username hidden
(17166 posts)
GoTo Page: Less ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... More 
Start   181 to 190 of 3478   End
TOPIC: WTF