Help
FORUMS › General Discussions › Open Forum › LIMERICKS Thread -
TOPIC: LIMERICKS_Thread_-
Created by: daintypet The original post for this thread was deleted.
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ... 73  Next »
1 to 10 of 726
User Details are only visible to members.
Even though they are not very far

just a 2 hour ride in the car

we now have been blocked

from viewing been locked

there is no chance of a drink in a bar

Windermere FL
Username hidden
(27694 posts)
User Details are only visible to members.
Imitation, the sincerest of flattery

BT prefers fora asshattery

Don't get so uptight

He ain't here to fight

He'll eat her with salt...hold the battery

New Orleans LA
Username hidden
(12908 posts)
User Details are only visible to members.
A Dood who is Rood is so frightening,

I confide wish would get struck by lightning

But since they do not,

Don't get uptight or hot

Or waste attempts at enlightening.

Tallahassee FL
Username hidden
(1050 posts)
User Details are only visible to members.
BT still attempting to eat her Without iambic pentameter He'd still put his dick In her Limerick A N'awlins style way to greet her.

Tallahassee FL
Username hidden
(1050 posts)
User Details are only visible to members.
BT was kinda pissy

his interest in my missy

had become high

I don't know why

his fit has become hissy

Windermere FL
Username hidden
(27694 posts)
User Details are only visible to members.
Hey! I think VA plagiarized my limerick! Wtf? Stole the first and last lines!

I demand satisfaction! In lieu of royalties, red rover, red rover...Send Mrs. VA on over.

BT

New Orleans LA
Username hidden
(12908 posts)
User Details are only visible to members.
That creepy guy emailed again

Just wishing we'd be naked friends

Unsolicited cock

I'm sure soon to block

He'll probably shit his Depends.

Tallahassee FL
Username hidden
(1050 posts)
User Details are only visible to members.
Single guys get such a bad rap

Though often it isn't pure crap

So, guys take my advice

Be true and be nice

And playmates will fall in your lap

-BT

New Orleans LA
Username hidden
(12908 posts)
User Details are only visible to members.
As friends we prefer to begin.

We will meet you, every now and then.

Don't seek out a date

Monday early, through Thursday late

'cuz we're only Swingers on the weekend.

Lake Butler FL
Username hidden
(605 posts)
User Details are only visible to members.
HAHA I never noticed that Tricky is written in limericks....

I met this little girlie

her hair was kinda curly

Went to her house

and bust her out

I had to leave real early

These girls are really sleazy

all they just say is please me

Or spend some time

and rock a rhyme

I said "It's not that easy

Windermere FL
Username hidden
(27694 posts)
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ... 73  Next »
1 to 10 of 726
TOPIC: LIMERICKS Thread -
This site does not contain sexually explicit images as defined in 18 U.S.C. 2256.
Accordingly, neither this site nor the contents contained herein are covered by the record-keeping provisions of 18 USC 2257(a)-(c).
Disclaimer: This website contains adult material. You must be over 18 to enter or 21 where applicable by law.
All Members are over 18 years of age.
Terms of Use | Privacy Policy
 
Copyright © 1998-2016 DashBoardHosting, LLC. All Rights Reserved.