Help
FORUMS › General Discussions › Open Forum › A Song to Suit your current Mood
TOPIC: A_Song_to_Suit_your_current_Mood
« Prev  1 ...  971  972  973  974  975  976  977  978  979  980  ... 1503  Next »
9751 to 9760 of 15023
User Details are only visible to members.
Feeling some calm between the tears right now. I lost my nephew yesterday afternoon to cancer. We didn't think it was going to happen. So many ups and downs and it was a month of hopes and prayers for him. I'm gonna miss him dearly. He was only 29. So many things you can say about him but the best thought for me is that I will be a better person for knowing him.

Tears in Heaven - Eric Clapton

Rutherford NJ
Username hidden
(7070 posts)
User Details are only visible to members.
Chestnuts roasting on an open fire ~ Nat King Cole

( Doing more decorating)

Augusta NJ
Username hidden
(16055 posts)
User Details are only visible to members.
That'll be the Day - Buddy Holly. LoL

Ocean City NJ
Username hidden
(6304 posts)
User Details are only visible to members.
Is That All There Is? > Peggy Lee

Anniston AL
Username hidden
(5501 posts)
User Details are only visible to members.
Take the Money and Run - Steve Miller Band

dedicated to the perp who tried to rip us off

Gibsonia PA
Username hidden
(7111 posts)
User Details are only visible to members.
River- the JT version this time. Makes me get all weepy. What a wuss.

Ocean City NJ
Username hidden
(6304 posts)
User Details are only visible to members.
Let's Get Drunk and Screw - Jimmy Buffet

Burleson TX
Username hidden
(3195 posts)
User Details are only visible to members.
I can't say it suits my mood but I do find it serendipitous with some current situations ....I've not heard this song in years but it is on now and I am reminded of how very true the lyrics are .

"I drank your poison cuz you told me its wine Shame on you if you fool once Shame on me if you fool me twice I didn't know the price You'll get yours eventually

So what good am I to you if I can't be broken? You'll get yours, yes you'll get yours Eventually " ....PINK

Mrs Sav

Anniston AL
Username hidden
(5501 posts)
User Details are only visible to members.
Hella Good--No Doubt

The waves keep on crashing on me for some reason But your love keeps on coming like a thunder bolt Come here a little closer Cause I wanna see you baby real close up

You got me feelin' hella good So let's just keep on dancin' You hold me like you should So I'm gonna keep on dancin'

The performers deserving of standing ovations And who would have thought it'd be the two of us So don't wake me if I'm dreamin' Cause I'm in the mood come on and give it up.

Ooh yeah, yeah Ooh yeah, yeah

Keep on dancin' Keep on dancin'

Gibsonia PA
Username hidden
(7111 posts)
User Details are only visible to members.
Thanks Handsome. It was funny I had never really listened to the lyrics until I heard it that one night driving into work.

Louisville KY
Username hidden
(21732 posts)
« Prev  1 ...  971  972  973  974  975  976  977  978  979  980  ... 1503  Next »
9751 to 9760 of 15023
TOPIC: A Song to Suit your current Mood
This site does not contain sexually explicit images as defined in 18 U.S.C. 2256.
Accordingly, neither this site nor the contents contained herein are covered by the record-keeping provisions of 18 USC 2257(a)-(c).
Disclaimer: This website contains adult material. You must be over 18 to enter or 21 where applicable by law.
All Members are over 18 years of age.
Terms of Use | Privacy Policy
 
Copyright © 1998-2016 DashBoardHosting, LLC. All Rights Reserved.