Help
FORUMS › General Discussions › Open Forum › A Song to Suit your current Mood
TOPIC: A_Song_to_Suit_your_current_Mood
« Prev  1 ...  938  939  940  941  942  943  944  945  946  947  ... 1355  Next »
9421 to 9430 of 13546
User Details are only visible to members.
Weather is GREAT! Gonna put the headphones on, ROCK OUT, mow the grass, enjoy the grass and drink some beer! No workouts til probably next week and BOY DO I NEED TO SWEAT some. I'm a pistol wtihout my release! hee hee

TGIF Swingas! .. .. .. Snake Skin Cowboys - Ted

Rutherford NJ
Username hidden
(4468 posts)
User Details are only visible to members.
I hope you're not in too much pain today Shibby.. Thinking of ya.. USE YOUR NOSE if ya have to.. when you can .. no pressure. I kinda feel sorry for Tom too.. pickin up that extra slack.. sucks man .. but U DA MAN! You really are. Hmm hmm hmm trying to dedicate a song to all your pain and suffering... Tom. hee hee.. Shibby don't get mad.. No Black-Eyed-Pea's ... BUTT BUTT BUTT how about this one. Fergie look so damn hot in her black mini-skirt.. and the GIRL can SING in this one!

U2 Mick Fergie Rock and Roll Hallof Fame 25th Anniversary

Rutherford NJ
Username hidden
(4468 posts)
User Details are only visible to members.
You're included lyrics are appreciated!

~~Zazzy~~

Treasure Is FL
Username hidden
(8167 posts)
User Details are only visible to members.
'Amor Aventurero' by Marc Anthony [Libre]

~~Zazzy~~

Treasure Is FL
Username hidden
(8167 posts)
User Details are only visible to members.
How to Love - L'il Wayne

Username hidden
(133 posts)
User Details are only visible to members.
hAvE a GrEaT dAy jaNICE! take that allergy pill!

Rutherford NJ
Username hidden
(4468 posts)
User Details are only visible to members.
One for the road,

When Doves Cry -- Prince

Jan, off t work, have a marvelous day.

Jennerstown PA
Username hidden
(12192 posts)
User Details are only visible to members.
I forgot how long that song is.. someone said its like 4 songs in one. Very cool to listen to as the light is coming on outside.

I watched on the news yesterday about a place in Manhattan that is doing yoga with an excercise bent.. Alec Baldwin is doing it there.. anyway.. I think ya might wanna try that. It really is hard to do but you're not pounding the body like other things do.. you really need motivation though to do what they do.. but the results and feelings they get seem pretty damn good.

Rutherford NJ
Username hidden
(4468 posts)
User Details are only visible to members.
I do have a yoga video I never watched, it is something I really should do, hoping the shower does the trick especially with all this sneezing, damn allergies, but I haven't taken any pills yet for them. Trying to see how long I can do it before I break down.

Jan

Jennerstown PA
Username hidden
(12192 posts)
User Details are only visible to members.
Cool beans! Sooo you can't do laundry and cook.. Yippee! Time to eat out! .. and F the laundry. Ya gotta practice for naps.. try just doing that yoga thing.. i think that's where I got it.. anyway you just lay there and release the energy out all parts of your body.. if you don't nap at least you really chilled for awhile. Spinnin Doors now

Rutherford NJ
Username hidden
(4468 posts)
« Prev  1 ...  938  939  940  941  942  943  944  945  946  947  ... 1355  Next »
9421 to 9430 of 13546
TOPIC: A Song to Suit your current Mood
This site does not contain sexually explicit images as defined in 18 U.S.C. 2256.
Accordingly, neither this site nor the contents contained herein are covered by the record-keeping provisions of 18 USC 2257(a)-(c).
Disclaimer: This website contains adult material. You must be over 18 to enter or 21 where applicable by law.
All Members are over 18 years of age.
Terms of Use | Privacy Policy
 
Copyright © 1998-2016 DashBoardHosting, LLC. All Rights Reserved.