Help
FORUMS › General Discussions › Men Talk › To Shave or not to shave (down there)
TOPIC: To_Shave_or_not_to_shave_(down_there)
« Prev  1 ...  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next »
71 to 80 of 103
User Details are only visible to members.
I am always curious to know, since our Dr has seen hubby and myself shaved, would he think we swing?

Augusta NJ
Username hidden
(16055 posts)
User Details are only visible to members.
Yeah, Jay shaves himself and I take care of myself. Until we started swinging I never knew that people shaved hahaha.

Username hidden
(23989 posts)
User Details are only visible to members.
My husband shaved himself down there. No way no how will I even come at him with a razor. One slip and there goes my "friend"

He does a great job by himself :)

Augusta NJ
Username hidden
(16055 posts)
User Details are only visible to members.
Mr taught ME to shave, as he had lived everywhere and was quite versed in it before I ever considered going smooth.

San Antonio TX
Username hidden
(7602 posts)
User Details are only visible to members.
I hear ya SheLikes.... if I could transplate the hair from the nether regions to my head I'd have hair you couldn't destroy with a lawn mower....

omg hahahahahaha! Jay is different..or sissified LOL. I have plucked before because I'm evil and he almost jumped through the ceiling. From my perspective it was funny as shit though.

Username hidden
(23989 posts)
User Details are only visible to members.
no joke. I have pussy alopecia lol.

Username hidden
(23989 posts)
User Details are only visible to members.
Screw that, I just zip zip zip with a razor. No fuss no muss. The less hair I have on my body the better.

Now if I can just keep some on my head that would be a plus!

Augusta NJ
Username hidden
(16055 posts)
User Details are only visible to members.
All I know is I am NOT trying the strip thing down there until they make Rogaine for pussy LMAO. It is just too light. How the HELL did I get dark brown hair on top and super light brown hair on the bottom?!? So yeah, my fantasy of the triangle or strip are officially over. Someone invent Rogaine for pussy and call me lol.

Username hidden
(23989 posts)
User Details are only visible to members.
Here, can I clean that up for you? :-P

New Orleans LA
Username hidden
(12735 posts)
User Details are only visible to members.
As for me, I am trying a strip again. I do not like being bare lately. We'll see, last time I tried it looked more like a dirt spot LOL.

Username hidden
(23989 posts)
« Prev  1 ...  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next »
71 to 80 of 103
TOPIC: To Shave or not to shave (down there)
This site does not contain sexually explicit images as defined in 18 U.S.C. 2256.
Accordingly, neither this site nor the contents contained herein are covered by the record-keeping provisions of 18 USC 2257(a)-(c).
Disclaimer: This website contains adult material. You must be over 18 to enter or 21 where applicable by law.
All Members are over 18 years of age.
Terms of Use | Privacy Policy
 
Copyright © 1998-2016 DashBoardHosting, LLC. All Rights Reserved.